DGT dostarczyła technologię do obsługi numeru alarmowego 112 w całej Polsce. Od 2011 roku sprzęt telekomunikacyjny produkcji DGT pomaga ratować mienie, zdrowie i życie, obsługując zgłoszenia w Centrach Powiadamiania Ratunkowego zlokalizowanych w całej Polsce.
Numer 112 jest jednolitym numerem alarmowym, obowiązującym ta terenie Unii Europejskiej. Służy do powiadamiania w sytuacjach zagrożenia zdrowia, życia lub mienia.
Obsługa zgłoszeń w siedemnastu Centrach Powiadamiania Ratunkowego odbywa się za pośrednictwem konsol dyspozytorskich i serwerów telekomunikacyjnych produkcji DGT. Wszystkie połączenia są rejestrowane na urządzeniach produkcji DGT. Rocznie system obsługuje około 20 mln połączeń.
Zadaniem operatora numeru alarmowego jest przyjęcie zgłoszenia, wstępne wypełnienie formatki i przekazanie rozmowy i treści formatki do służby dziedzinowej (policja, pogotowie ratunkowe, straż pożarna). Rozmowy są rejestrowane i archiwizowane.
Serwery telekomunikacyjne pracują bezprzerwowo w trybie 24/7/365.
DGT także uczestniczy w realizacjach centrów zarządzania kryzysowego o mniejszych poziomach rozproszenia. Jesteśmy gotowi zaprojektować i zbudować dowolnej wielkości system powiadamiania.
Przykładowe realizacje
Proponowane produkty
Integracja telefonicznych i radiowych środków łączności w jednym systemie telekomunikacyjnym
Serwer telekomunikacyjny, integrujący klasyczną telefonię TDM i nowe technologie VoIP
Serwer telekomunikacyjny o niewielkich gabarytach, integrujący technologię TDM i VoIP.
Rozwiązanie sieciowe, umożliwiające nagrywanie i archiwizację treści głosowych, wideo i tekstowych.
Rejestracja połączeń telefonicznych, radiowych, telefaksowych oraz modemowych
Terminal udostępniający użytkownikowi funkcjonalności telefoniczne, radiowe i inne w Systemie DGT MCS.
Stacja dowolnego stanowiska pracy do prowadzenia zadań w sposób interaktywny.